sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Riittääkö tämä jo?

Bitches LOVE cake! Minäkin!
Pää sanoo kokoajan, että oon lihonu takasin sen 20kg.
Kuvat kertoo toista tarinaa.
Ristiriitoja?

Herkkulakon lopetuspäivä meni.

Teinkö loppuun asti?
En

Monta päivää jaksoin?
69

Olenko tyytyväinen?
Olen!

Miksi lopetin?
Stressin ja sairastamisen takia pää ei enää jaksanut ja syömishäiriö alkoi pahentua. Päätin tehdä pelastus liikkeen ja lopettaa kesken.

Tunnenko, että olen epäonnistunut?
En, pääsin kuukauden päähän tavoitteestani ja se on enemmän kuin ei yhtään.

Tammikuu toi sen taas tullessaan. Ensin oksennustaudin, sitten alkoi kuume ylös ja alas sahaaminen. Lisää vatsatautia. Lisää kuumetta. 4 viikkoa putkeen kuumetta. Antibioottikuuri. Keuhkokuvat. Pieni keuhkoputken tulehdus, poskiontelontulehdus. Laajat verenkuvat. Asunnon kosteus epäilyt. Päätös muutosta.

Olen nyt ollut sairaana syksystä tähän hetkeen 33 viikosta 22 viikkoa. Joko täysin poissa pelistä tai puolikuntoisena. Olen koettanut selvitä arjesta, yhden tapahtuman järjestämisestä ja isosta surutyöstä. Olen ollut nyt 9 päivää putkeen terveenä ja pelkään kokoajan, koska tauti iskee uudelleen.

Mitä kehossani on tapahtunut sen seurauksena etten saa liikkua?

* Polvet alkaneet sattua taas todella paljon. Kuuluu rutinaa ja natinaa ja naksuntaa. pelkään että kohta iskee taas patella luksaatio ja joudun leikkaukseen.
* Selkäkivut ja hartiakivut ovat palanneet todella pahoina ja sen myötä kovat päänsäryt
* Fibromyalgiakivut on helvetilliset. Tuntuu taas välillä kuin joku puukolla viiltelisi ihon alla ja kipu säteilee ympäriinsä. aamuisin on vaikea tarttua käsillä mihinkään ja tiputtelen tavaroita.
* Olen väsynyt ja alakuloinen.
* Iskias meinaa ottaa valtaansa, se kertoo vain siitä että painoa on tullut lisää.
* Olen täynnä nestettä. Huomaan aina ensimmäisenä sen, kun alkaa leuan alle tulemaan helttaa ja kasvot pyöristyvät. Vihaan sitä ja se laskee itsetuntoani.
* Vatsaongelmat. Omituisia kipuja ja ilmavaivoja.
* SOKERINHIMO ja ahmiminen
* Huono omatunto about kaikesta

Mä niin haluisin nyt pysyä terveenä... Saanhan?

1 kommentti: