keskiviikko 6. marraskuuta 2013

VLOG is here!

Oon seurannut jo ikuisuuden Jenna Marblesin vlogia ja hiukan suomalaistenkin ja oon aika ihastunut ajatukseen siitä, joten

 MINÄKIN MINÄ MINÄ!

Oli tosi kiva kuvata tätä ja siitä muodostui aika hauska.

Pohdiskelen Halloweeniä, alkoholia ja koetan opetella kovasti käyttämään kameraa ja editointiohjelmaa.

Videosta tuli tosi pitkä :/ 15min mutta ehkä joku jaksaa kuunnella mun jorinoita.

Se olikin sitten hupia se, kun tajus ettei windowssin movie makeri suostu käsitteleen mun kameran tiedostoa ja converteriä ei meinaa löytyä ja kodekit ei toimi ja musta alkoi tuntuu jo, että revin oikeesti pääni irti, kun 5h olin yrittänyt sitä saataa, mutta vihdoinkin!

Joten TADAAA tässä se on:

VLOGIIN

Mulla on näköjään tapana olla videoissa ja muuteskin täysin laittautumaton, joten laitetaan loppu tuon välin luukista ;D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti