sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Energiapiikki


Ennen tämä olisi ollut minusta hulvaton.

Minä olen laiska.
Uskon vahvasti, että  ihmisen perusluonteeseen kuuluu päästä mahdollisimman vähällä efortilla.


The Oatmeal <3

On helpompi jäädä makaamaan sohvalle ja unohtaa kaikki.
On helpompi ostaa valmisruokaa kaupasta tai syödä vain leipä.
On helpompi antaa tavaroiden vaan pitkän päivän jälkeen olla.




Mä olen ollut aivan helvetin puhki viimeiset 4 viikkoa.

Uuden työn aloitus
Aamu 6 herätykset
Treenin aloitus
Uuden ruokavalion aloitus
Järkkärikauden aloitus
Syksyn aloitus ja jo valmis talviviha

Aika monta aloitusta, kun kuulemma pitäisi aloittaa kerralla vaan yksi juttu...

Jotenkin mun koti on alkanut täyttyä tämmöisistä kasoista.
Ja silleen rehellisyyden nimissä, tää on oikeesti yksi vähiten pahoista kasoista...
Muista en edes kehdannut kuvaa ottaa.




Mulla on luotuna tänne hienot säilytysjärjestelmät, mutta ne ei nyt vaan oo jotenkin toimineet.

Mulla on luotuna hienot aikataulut joita orjallisesti noudatan.

Mulla on hienot to do listat, joista valitaan vaan ne mitä on NYT ihan pakko tehdä! Ja ne tehdään aika viime tipassa pois alta kaikki.

Rutiini rutiini rutiini
Oi saavuthan luokseni!

Sunnuntaina vaihdettiin talviaikaan ja oon oottanut sitä kuin kuuta nousevaa!
BLING!!!
Energiapiikki!

Huomaan kuinka helposti on alkanut sujumaan kokkailut, eväiden laitto valmiiksi, aamupalan tekeminen valmiiksi, treenikassin pakkaaminen jo edellisenä iltana..

Olen alkanut tekemään heti asioita enkä venytellyt.
Minua ei väsytäkkään enää niin paljoa kokoajan!
Tyhjensin eilen viimeisen muuttolaatikon paikoilleen, joka on odottanut toukokuusta asti.

Aamu 7 olin tänään jo siivonnut keittiön, pyörittänyt koneellisen pyykkiä ja tiskit iloisesti laulaa, siivonnut vessan, syönyt ja laittanut lapsen valmiiksi päiväkotiin.

Väitän että ruualla ja liikunnalla on ehkä vaikutusta?
Ehkä on tapahtunut aktivoitumista ja asennemuutosta?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti