lauantai 19. lokakuuta 2013

Väliaikapohdintoja ja tukkajuttuja.

Reenikassi ja vähän sen sisältöä.

Reeniä on nyt takana kolme viikkoa. Se ei ole mikään superpitkä aika, mutta se on minulle ylpeydenaihe. Olen kiltisti mennyt niinä sovittuina päivinä salille ja sillä sipuli. Olossa ei tunnu vielä suurta muutosta, mutta johtunee airobisen puutteesta ja namipäivistä.

Perjantaina oli jännä päivä. Sähköpostiini kilahti postia Markulta. Treeniohjelma ja ruokavaliota IIK!

Olen samaan aikaan motivoitunut ja hiukan kauhuissani.
Miten mie jaksan tän ruokailun kanssa?
Miten mie järjestän tälle 4x viikossa liikkumiselle aikaa?
Miten mie jaksan nousta aamulla aina kello 6:00?

Kyllä sie kuule akka saat luvan jaksaa!

Olen suorastaan liikuttunut saamastani tuesta ja avusta. Saan kysyä vapaasti. Minusta tuntuu että minua kuunnellaan. Minun erityistarpeeni on oikeasti otettu huomioon. On joustoa ja on maalaisjärkeä.

Alonan kanssa sovittiin ensi viikolle alustavasti 2x treenitapaamisia ja aletaan kattoon noi ohjelmat lävitse. Luvassa ainakin kiertotreeniä, jota en ole ennen tehnyt. Toisessa ohjelmassa luvassa supereita, joita oikeestaan oon oottanut niiden intensiivisyyden takia.

Oon päätymässä talvilenkkeilemään punttikselle. Aluksi aattelin kokeilla juoksumattoa, koska kävely on mulle helpompaa ja en tiedä miksi kannan loputonta inhoa crossaria ja soutulaitetta kohtaan. Semmoinen lötköttely kuntopyörä on myös aika jees. Taidan olla vaan muutosvastainen ja laista... Ehkä nää ennakkoluulot karisee tän talven myötä?

Kyllä mä hiukan hekumoin ajatuksella siitä miltä näytän 12kk päästä.
Haluan tehdä tän ihan oikeesti.

Illalla on bailandokset rocktober fest nimikkeellä. Rock bandia ja ihanaa seuraa. Tää porukka on niin kullantärkee, koska jengi on pääasiassa päihteetöntä. Ei tartte ees aatella alkoholin mukaan nappaamista. Päätin kerrankin sitten värjää kunnolla hiukset ja laittautua kunnolla. Jotenkin siihen on nyt innostusta. Loppuun siis pari tukkavärjäysprosessin kuvaa... Katsotaan mitä tästä lopulta tulee!

Kauhtunut lähiömutsi lookki.

Yllätysvärijuttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti